loading...
vetgroup
behzad ramezani بازدید : 18 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (2)

salam be hamegi

farda kelass zaban englisi bargozar nmishe

.

.

.

.

.

.

.

[pas berin halesho bebarinقهقهه

dar zemn ye taghirati to ghaleb dadim ke yade palang sorati nayoftin.

behzadi

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پسر تهرونی در تاریخ 1392/11/15 و 20:56 دقیقه ارسال شده است

سلام
من همون هستم که یک جلسه سر کلاس اومدم (اندیشه اسلامی)
الان تغییر رشته دادم
گفتم من رو از یاد نبرید
شکلک
بازم سر میزنم شکلک
پاسخ : سلام دادا
محاله از يادمون بري.
هميشه سر بزن وبلاگ محقر مارو نوراني كن.

این نظر توسط همکلاسی در تاریخ 1392/11/15 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

ایول شکلک
آقای رمضانی بهتر نیس یه عکس دسته جمعی بگیریمو بذاریم تو وبلاگ؟
ینی به جای این عکسی که قسمت بالای وبلاگ گذاشتین..
ینی یه جوری باشه که هرکسی به وبلاگ سر میزنه بفهمه که وبلاگ ما هستش..
با تشکر شکلک
پاسخ : سلام همكلاسي
فكر خوبيه من مي خاستم يه قالب دامبزشكي بزارم اما نبود.
ايده شمام عاليه.يه روز به بجه ها ميكيم روبوش بيارن يه عكس
دكتري بندازيم بزاريم اونجا.
ممنون از نظرتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد قالب وبلاگمون...?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 155
  • بازدید کلی : 1,989